ناآرام

زندگی ناآرام

ناآرام

زندگی ناآرام

خدا دوست دارم..........

 بعضی وقتا فکر میکنم دنیا خیلی کوچیکه ، بعد که خوب فکر میکنم می فهمم ما خیلی


 کوچیکیم .بعد که خیلی فکر میکنم می فهمم چیزی به نام کوچیک وجود نداره ،فقط این


مهمه که خدا خیلی بزرگه و همه چیز و همه کس رو می بینه وحمایت میکنه،اینجوری که


فکر میکنم به زندگی امیدوار میشم چون احساس میکنم یکی پشتمه و حامی منه.و از تنها


چیزیکه تو زندگی می ترسم اینه که خدامنو فراموش بکنه و تنهام بزاره .به امید اینکه


خدا همیشه با من باشه و همیشه منو اشرف مخلوقاتش بدون.


                                                                                                                                                                                   خدایا متشکرم ....

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد