ناآرام

زندگی ناآرام

ناآرام

زندگی ناآرام

خودم .....

این روزها چقدر ساده میگذرد این روزها دلم تنگ میشود برای 

خودم...


گاهی دلم تنگ می شود برای خودم



گاهی فاصله می گیرم از خویش


راستی 


گفتم فاصله؟


همانی که در قید زمان نیست


و غریبگی اش در مکانی خاص 


نیست


همانی که دیباچه دلتنگی و تعریف من از خویش است


آخر میدانی؟


دلتنگی 


من از نوع دوری بین ما نیست،


دوری من است از من


مشکل اینجاست


من خودم 


نیستم


خود من در خاک است، خاکبازی میکند


و من در خلوت خویش، خاطره بازی 




دلتنگی من دروغ نیست،

                            دروغ، دلتنگی من است،


                                                    مثل دلتنگی های کودکیم 


سر صبح با دروغی ناشتایی :

               (( لنگ ظهر است، دیر شده مدرسه ات)) 


    چه 


             دلتنگم برای این دروغ بزرگ


                                                            


              آری زندگی یک دروغ بزرگ است....

نظرات 1 + ارسال نظر
nedanegarss501 دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:26 ب.ظ http://nedanegarss501.blogsky.com

سلام....لینک شدی....ما رو با اسم نویسنده های کوچولو بلینک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد