ناآرام

زندگی ناآرام

ناآرام

زندگی ناآرام

عشقم......

هروقت میشنیدم که میگن عاشق همه جای زندگیش عشقشو میبینه باورم نمیشد ،  

                           ولی الان من تویه تک تک لحظه هام  چهره ی عشقمو می بینم ،  

                                                              چقدر زندگی با داشتن عشق قشنگه .   

همیشه میگن قهوه به آدم آرامش میده ،یه جرعه ی عشق تمام زندگیه آدم رو آروم میکنه .  

                       بعضی شبا تو زندگی هست که زندگی ناآروم ما آدما با عشق آروم میشه   

                        ریتمش منظم میشه  

     

                                    آدم سبک میشه  

           

                                                      مغزش باز میشه  و من این حس رو تجربه کردم . 

 

   چه احساس قشنگی ،خداجون ممنونم ازت خیییییییییییییییییییییییییلی . 

           از دید من  

                عشق نگریستن به چشمان تو و یک عمر آرامش ......  

 

نظرات 1 + ارسال نظر
... یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:22 ق.ظ http://http://paradize.mihanblog.com/

گاهی دست " خـــودم " را می گیرم
می برم هوا خوری
" یــاد " تو هم که همه جا با من است
" تنــهایــی " هم که پا به پایم میدود
میبینی؟
وقتی که نیستی هم جمعمان جمع است...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد